מאכלי עולם | Global Food

מאכלי עולם | Global Food

קצת על המותג

חברת מאכלי עולם (גלובל פוד) פועלת משנת 2008, אך עם ניסיון של מעל שלושה עשורים, כיבואנית מוצרי מזון מובחרים, במיקוד מארצות הברית. הרטבים והחטיפים השונים פונים לקהלי יעד מגוונים עם מכנה משותף אחד – רף בלתי מתפשר של ריחות וטעמים, שנוצרו כדי להביא תחכום אל מטבחו האישי של כולנו, בפשטות.

במותגיהם של מאכלי עולם מושרשת מורשת מארצות המקור, בשילוב מיטב חומרי הגלם שיש לאמריקה להציע:
WJS: טעמים דרום מזרח אסייתיים המובאים לשלמותם בתהליך איטי וסבלני לכדי רטביי הסויה שכולנו מכירים ואוהבים.
Sweet Baby Ray's: מותג רטביי הברביקיו המוביל בארצות הברית שמגוונו הרחב מתאים לכל סגנון של מטבח.
Hal's: עשוי באופן מסורתי קלאסי, שומר על טריות, מרקם וצורה, הצ'יפס שחולש על כל סוגי הטעמים.
Woeber's: סיפור של גרמניה פוגשת את אמריקה בתוך בקבוקים לחיצים, הממרחים שמשדרגים את הסנדוויץ' והתבשיל.
Old Dutch: מהמטע אל הסלט, החמיצות המדויקת של חומצי אולד דאטש, לאיזון עדין של המנה.

הכירו את אמן המזון Meet the artisan

מאכלי עולם נוסדה על ידי עופר קיכלר שמבטא ניסיון רב שנים בתחום המזון על כל רבדיו, בשילוב יצירתיות למציאת פתרונות לצרכי השוק הישראלי.

ברק קיכלר, שלמד את התחום במקביל לכשלמד קרוא וכתוב, הצטרף בנחישות אל מאכלי עולם לפני מספר שנים, הביא איתו רוח של חדשנות ויסודיות כדי לפתח את הקיים ולשמר אותו.

השניים רואים ערך מרכזי בתזונה בריאה ומאוזנת (ובאופן אישי גם טבעונית) בחיי היום-יום של אדם ולשם מצעידים את הקשר ההדוק ורב השנים שלהם עם ארצות הברית. יש למה לצפות.

in
WP_Post Object
(
    [ID] => 21819
    [post_author] => 2
    [post_date] => 2024-08-20 12:32:04
    [post_date_gmt] => 2024-08-20 09:32:04
    [post_content] => 

מאכלי עולם | Global Food

[static_breadcrumbs_shortcode]
מאכלי-עולם-img

קצת על המותג

חברת מאכלי עולם (גלובל פוד) פועלת משנת 2008, אך עם ניסיון של מעל שלושה עשורים, כיבואנית מוצרי מזון מובחרים, במיקוד מארצות הברית. הרטבים והחטיפים השונים פונים לקהלי יעד מגוונים עם מכנה משותף אחד - רף בלתי מתפשר של ריחות וטעמים, שנוצרו כדי להביא תחכום אל מטבחו האישי של כולנו, בפשטות.

במותגיהם של מאכלי עולם מושרשת מורשת מארצות המקור, בשילוב מיטב חומרי הגלם שיש לאמריקה להציע: WJS: טעמים דרום מזרח אסייתיים המובאים לשלמותם בתהליך איטי וסבלני לכדי רטביי הסויה שכולנו מכירים ואוהבים. Sweet Baby Ray's: מותג רטביי הברביקיו המוביל בארצות הברית שמגוונו הרחב מתאים לכל סגנון של מטבח. Hal's: עשוי באופן מסורתי קלאסי, שומר על טריות, מרקם וצורה, הצ'יפס שחולש על כל סוגי הטעמים. Woeber's: סיפור של גרמניה פוגשת את אמריקה בתוך בקבוקים לחיצים, הממרחים שמשדרגים את הסנדוויץ' והתבשיל. Old Dutch: מהמטע אל הסלט, החמיצות המדויקת של חומצי אולד דאטש, לאיזון עדין של המנה.

הכירו את אמן המזון Meet the artisan

מאכלי עולם נוסדה על ידי עופר קיכלר שמבטא ניסיון רב שנים בתחום המזון על כל רבדיו, בשילוב יצירתיות למציאת פתרונות לצרכי השוק הישראלי. ברק קיכלר, שלמד את התחום במקביל לכשלמד קרוא וכתוב, הצטרף בנחישות אל מאכלי עולם לפני מספר שנים, הביא איתו רוח של חדשנות ויסודיות כדי לפתח את הקיים ולשמר אותו. השניים רואים ערך מרכזי בתזונה בריאה ומאוזנת (ובאופן אישי גם טבעונית) בחיי היום-יום של אדם ולשם מצעידים את הקשר ההדוק ורב השנים שלהם עם ארצות הברית. יש למה לצפות.

טעימה מהמוצרים

[brand_products_shortcode id=387] [post_title] => מאכלי עולם | Global Food [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => %d7%9e%d7%90%d7%9b%d7%9c%d7%99-%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-global-food [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2024-08-27 11:17:18 [post_modified_gmt] => 2024-08-27 08:17:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://stonemillcoop.com/?p=21819 [menu_order] => 24 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )