חוות הבופאלו | Bufalo

חוות הבופאלו | Bufalo

קצת על המותג

"חוות הבופאלו" היא פרי יוזמה ייחודית של משפחת חגי ועירית טרייסטר, שהחלה עם חוויה בלתי נשכחת בטיול באיטליה.

במהלך הביקור, טעמם של יוגורטים עשויים מחלב בופאלו שכבו בזיכרונם והותירו חותם עמוק.

חגי ועירית, שהתפעלו מהטעם הייחודי, החליטו לשוב ולפענח את סוד הצלחתם.

לאחר זמן מה, הגיע הרעיון המהפכני: להביא את הבופאלו לארץ ישראל. רעיון זה נולד מתוך געגועים לנופי הארץ החקלאיים הישנים, שבהם גודלו בופאלו עד סוף המאה ה-19. היכולת לשחזר את המסורת ולהביא את המורשת החקלאית שוב לחיים הייתה חזון שדרש עבודה רבה ומסירות.

חגי ועירית פתחו במסע בירוקרטי ארוך ומורכב, שכלל התרוצצות בין משרדי הממשלה והגופים השונים. בשנת 1995, חלומם התגשם כאשר עדר בופאלו צעיר הגיע לארץ ונפתחה המחלבה היפיפייה במושב בצרון.

הבופאלו התאקלמו היטב בסביבה החדשה, והמשק התפתח והתרבה, מספק תוצרת בריאה ואיכותית. מחלב הבופאלו אנו מייצרים מגוון מוצרי חלב מיוחדים, כגון מוצרלה, ריקוטה ויוגורטים, המציעים טעמים עשירים ואיכות ללא תחרות.

"חוות הבופאלו" היא לא רק מחלבה, אלא סיפור של תשוקה, מסירות וחיבור עמוק למורשת החקלאית ולמסורת האיכותית של מוצרי חלב.

הכירו את אמן המזון Meet the artisan

חנוך טרייסטר , דור שלישי לעובדי אדמה

מגיל בר מצווה לקח חלק פעיל מאוד במשק: נהג על טרקטור תוך כדי חיבור למקצרת ירק לפרות וחלוקתם לפרות ברפת.
קטף תפוזים… וכל מה שנידרש, ומאביו חגי, למד את רזי העבודה במשק.

לאחר שהשתחרר מהצבא, את הטיול הגדול עשה במחוזות גידול הבופאלו באיטליה, ולמד על גידול הבופאלו ועשיית גבינות מהחלב החלום היה להקים מחלבה שתקלוט את החלב הנפלא ולהפוך אותו לגבינה מצוינת, כמיטב המסורת איטלקית.

כיום, המשק ממשיך לשמור על מסורת המשפחה.

כעת חנוך מכשיר את הדור הרביעי להמשך הפעילות המשקית.

טיפים מאנשי הצוות

כדי שהחלום יהפוך למציאות צריך לשמור על אורך רוח ולא להישבר הדרך ארוכה ומתמשכת והכי חשוב לשמור על אופטימיות.
 
in
WP_Post Object
(
    [ID] => 21950
    [post_author] => 2
    [post_date] => 2024-08-20 16:01:14
    [post_date_gmt] => 2024-08-20 13:01:14
    [post_content] => 

חוות הבופאלו | Bufalo

[static_breadcrumbs_shortcode]
חוות-הבופאלו-img

קצת על המותג

"חוות הבופאלו" היא פרי יוזמה ייחודית של משפחת חגי ועירית טרייסטר, שהחלה עם חוויה בלתי נשכחת בטיול באיטליה. במהלך הביקור, טעמם של יוגורטים עשויים מחלב בופאלו שכבו בזיכרונם והותירו חותם עמוק. חגי ועירית, שהתפעלו מהטעם הייחודי, החליטו לשוב ולפענח את סוד הצלחתם. לאחר זמן מה, הגיע הרעיון המהפכני: להביא את הבופאלו לארץ ישראל. רעיון זה נולד מתוך געגועים לנופי הארץ החקלאיים הישנים, שבהם גודלו בופאלו עד סוף המאה ה-19. היכולת לשחזר את המסורת ולהביא את המורשת החקלאית שוב לחיים הייתה חזון שדרש עבודה רבה ומסירות. חגי ועירית פתחו במסע בירוקרטי ארוך ומורכב, שכלל התרוצצות בין משרדי הממשלה והגופים השונים. בשנת 1995, חלומם התגשם כאשר עדר בופאלו צעיר הגיע לארץ ונפתחה המחלבה היפיפייה במושב בצרון. הבופאלו התאקלמו היטב בסביבה החדשה, והמשק התפתח והתרבה, מספק תוצרת בריאה ואיכותית. מחלב הבופאלו אנו מייצרים מגוון מוצרי חלב מיוחדים, כגון מוצרלה, ריקוטה ויוגורטים, המציעים טעמים עשירים ואיכות ללא תחרות. "חוות הבופאלו" היא לא רק מחלבה, אלא סיפור של תשוקה, מסירות וחיבור עמוק למורשת החקלאית ולמסורת האיכותית של מוצרי חלב.

הכירו את אמן המזון Meet the artisan

חנוך טרייסטר , דור שלישי לעובדי אדמה מגיל בר מצווה לקח חלק פעיל מאוד במשק: נהג על טרקטור תוך כדי חיבור למקצרת ירק לפרות וחלוקתם לפרות ברפת. קטף תפוזים… וכל מה שנידרש, ומאביו חגי, למד את רזי העבודה במשק. לאחר שהשתחרר מהצבא, את הטיול הגדול עשה במחוזות גידול הבופאלו באיטליה, ולמד על גידול הבופאלו ועשיית גבינות מהחלב החלום היה להקים מחלבה שתקלוט את החלב הנפלא ולהפוך אותו לגבינה מצוינת, כמיטב המסורת איטלקית. כיום, המשק ממשיך לשמור על מסורת המשפחה. כעת חנוך מכשיר את הדור הרביעי להמשך הפעילות המשקית.

טיפים מאנשי הצוות

כדי שהחלום יהפוך למציאות צריך לשמור על אורך רוח ולא להישבר הדרך ארוכה ומתמשכת והכי חשוב לשמור על אופטימיות.
 

טעימה מהמוצרים

[brand_products_shortcode id=378] [post_title] => חוות הבופאלו | Bufalo [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => open [post_password] => [post_name] => %d7%97%d7%95%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%95%d7%a4%d7%90%d7%9c%d7%95-bufalo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2024-08-27 11:05:41 [post_modified_gmt] => 2024-08-27 08:05:41 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => https://stonemillcoop.com/?p=21950 [menu_order] => 19 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw )